środa, 17 lutego 2016

,,Przyjaźń to jedna dusza w dwóch ciałach"

     Hejka! Witam Was gorąco po raz kolejny. Ja niedawno rozpoczęłam ferie, w tym roku moje województwo jest ostatnie, ale spokojnie, ostatni będą pierwszymi! :D Mam czas żeby ponagrywać filmiki, poczytać i spotkać się z przyjaciółmi (a właściwie przyjaciółką). A jeśli już jesteśmy przy przyjaciołach...
Czym tak właściwie jest dla Was przyjaźń? Bo tak szczerze mówiąc jest to bardzo szerokie pojęcie. Dla jednych będzie to po prostu coś więcej niż znajomość, dla innych coś co sprawia, że aż chce się żyć, coś jak...tlen.
Moim zdaniem prawdziwą przyjaciółkę znaleźć jest niezmiernie trudno! Nie raz myślałam ,,Tak, to już na pewno właściwa osoba!" no i też nie raz się pomyliłam. Pewnie znacie to uczucie. Nagle okazuje się, że tej właśnie rzekomej przyjaciółki nie ma gdy przechodzisz trudniejszy okres w swoim życiu, gdy potrzebujesz pomocy, nie ma jej też gdy przeżywasz piękne chwile, przy których chciałabyś aby właśnie była. I to ma być ta przyjaźń?
Ale chwila chwila, zrobiło się nieco zbyt ponuro i pesymistycznie. Moim zdaniem prawdziwa przyjaźń naprawdę istnieje. Sama chyba właśnie jej doświadczam, stąd mój wniosek :). Wspieramy się nawzajem, często odwiedzamy, cieszymy się ze swoich sukcesów, a nie zazdrościmy ich. To ostatnie jest dla mnie szczególnie ważne. Teraz wiem, że przyjaciółka może zastąpić siostrę, może być kimś, kto dodaje otuchy kiedy nikt inny nie potrafi tego zrobić!
Jeśli natomiast jeszcze nie znalazłaś/eś swojej przyjaciółki, to nie martw się, być może koleżanka, z którą aktualnie nie wiążesz większych nadziei, okaże się tą osobą, która będzie dla Ciebie najważniejsza! Ja właśnie tak miałam. Przez tyle dni, tygodni, chodziłam do klasy i przechodziłam można powiedzieć obojętnie obok osoby, za którą dzisiaj skoczyłabym w ogień! A więc nie martw się, bo jestem pewna, że na tym świecie jest choć jedna osoba, która kiedyś będzie mogła otrzymać miano twojej przyjaciółki. Pamiętaj, że cierpliwość jest przy tym procesie szczególnie ważna :)

Jak już zresztą można wywnioskować z mojego poprzedniego posta, moja przyjaciółka prowadzi (mega fajnego) bloga, na którego gorąco Was zapraszam! ---> klik

Czas na reklamę: Zapraszam Was również na mój kanał na YouTube! ----> klik





 Dajcie znać w komentarzach co Wy sądzicie o przyjaźni! :)

1 komentarz: